Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Aug 2024 13:05:52 +0300

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/09853 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Rahula küla, Kõrgemaa, Harju maakond, 
Saku vald, Rahula küla, Kõrgemaa, Harju maakond, Saku vald, Rahula küla, 
Kõrgemaa, Harju maakond, Saku vald, Rahula küla, Kõrgemaa (Korvpalliväljak, 
Võrkpalliväljak, Padeliväljak, Mänguväljak) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punktile 
1 ja § 70 lõikele 3 esitame ehitusloa eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27072415>  (menetlus nr: 
444725), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister